Leselyst med dei minste – ei møterekke: Bok i bruk i barnehagen/Lesefrø

Tirsdag 5. november 2024, at 09:00 – 09:30
Påmelding gir deg tilgang til sendingane via link i e-post.

Arrangør: Formidling i folkebibliotek (Fif) – satsingsområdet lesing for dei minste

Satsingsområdet i Fif Lesing for dei minste arrangerer ei møterekke med gjennomgang av læringsressursen «Leselyst med dei minste – saman om lesekultur»

Læringsressursen Leselyst med dei minste – saman om lesekultur tek utgangspunkt i at bibliotek må samarbeide med andre aktørar i kommunen for å nå dei yngste barna og deira næraste.

Møterekka presenterer eit tema fire tysdagar på frå 09.00-09.30. Påmelding gjeld for heile møterekka.

15.10. er temaet Bokstart og språk frå første stund

22.10. er temaet Tøyveskebiblioteket/Berenettbiblioteket

29.10. er temaet Litterære opplevingar for alle

5.11. er temaet bok i bruk i barnehagen/Lesefrø

Det er Vestland fylkesbibliotek som har leia ressursgruppa og utvikla læringsressursen saman med Viken fylkesbibliotek, Vestfold og Telemark fylkesbibliotek, Trøndelag fylkesbibliotek, Nordland fylkesbibliotek, Siri Larsen ved Deichman bibliotek og Sigrun Feiring ved Forenigen !les. Satsinga er del av prosjektet «Formidlingskompetanse i folkebibliotek» og er støtta med midlar frå Nasjonalbiblioteket og Foreningen !Les.

Spørsmål kan rettast til Astrid Sundset Moe ved Vestland fylkeskommune, avdeling for bibliotekutvikling.

Nokre fylke arrangerer digitale samlingar for sine kommunar om tema i etterkant av dei ulike webinara. Sjekk kalenderen på ditt fylkesbibliotek for å melde di interesse

Gå direkte til leksjonen i læringsressurser som handlar om Bok i bruk i barnehagen:

Bli kjent med Bok i bruk i barnehagen