LOGO-Bokstart
okt

Leselyst med dei minste – ei møterekke om læringsressursen : Bokstart

Tirsdag 15. oktober 2024, at 09:00 – 09:30
Påmelding gir deg tilgang til sendingane via link i e-post.
Påmelding gjeld for heile møterekka.

Arrangør: Formidling i folkebibliotek (Fif) – satsingsområdet lesing for dei minste

Bokstart er et samarbeid mellom bibliotek og helsestasjoner om å oppmuntre foresatte til å lese sammen med barna sine, blant annet ved å dele ut bokgaver til småbarnsfamilier.

Sigrun Feiring, prosjektansvarlig for Bokstart i Foreningen !les og forfatter av leksjonen om «Bokstart og språk fra første stund» i læringsressursen «Leselyst med dei minste», deler erfaringer fra Bokstart-prosjekt i Norge og gir en introduksjon til leksjonen.

Dette er første samling i ei møterekke med gjennomgang av læringsressursen «Leselyst med dei minste – saman om lesekultur».

Utgangspunktet for læringsressursen er samarbeid mellom bibliotek og andre aktørar for å nå ut med lesing og leseglede til dei yngste barna og deira næraste.

Om møterekka

Møterekka presenterer eit tema fire tysdagar på frå 09.00-09.30. Påmelding gjeld for heile møterekka.

Nokre fylke arrangerer digitale samlingar for sine kommunar om tema i etterkant av dei ulike webinara. Sjekk kalenderen på ditt fylkesbibliotek for å melde di interesse.

Her kan du lese om modellen i læringsressursen som handlar om Bokstart:

LOGO-Bokstart

Bli kjent med Bokstart

Spørsmål kan rettast til Astrid Sundset Moe ved Vestland fylkeskommune, eining for bibliotekutvikling.

Det er Vestland fylkesbibliotek som har leia ressursgruppa og utvikla læringsressursen saman med Viken fylkesbibliotek, Vestfold og Telemark fylkesbibliotek, Trøndelag fylkesbibliotek, Nordland fylkesbibliotek, Siri Larsen ved Deichman bibliotek og Sigrun Feiring ved Forenigen !les. Satsinga er del av prosjektet «Formidlingskompetanse i folkebibliotek» og er støtta med midlar frå Nasjonalbiblioteket og Foreningen !Les.