aug

Digitalt påfyll: Leselyst med dei minste – saman om lesekultur

Torsdag 31. august 2023, at 09:00 – 09:45
Påfyllet er gratis, men for å delta kreves det påmelding, og du får tilsendt en unik lenke.

Arrangør: Agder fylkesbibliotek

Velkommen til lansering av læringsressursen «Leselyst med dei minste – saman om lesekultur».

Læringsressursen er ei verktøykasse for å fremje tidleg start med lesing gjennom systematisk og målretta satsing i kommunane med biblioteket som pådrivar. Læringsressursen inneheld eit kunnskapsgrunnlag om kvifor tidleg start med lesing er viktig, og presenterer fleire konkrete forslag til innsatsar. Målet er å skape ein kultur for lesing gjennom auka samarbeid mellom fagprofesjonar og slik skape leselyst hos barna.

Læringsressursen er del av prosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).

Digitalt påfyll er en del av det nasjonale samarbeidsprosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).  For å delta kreves det påmelding, og du får tilsendt en unik lenke. Påfyllene kan ses i opptak på Bibliotekutvikling.no