sep

DELEfestivalen 2024

Starter: Fredag 13. september 2024, kl. 14:00
Avsluttes: Lørdag 14. september 2024, kl. 16:00

Arrangør: Nordre Follo bibliotek, BUA, Framtiden i våre hender, forskningsprosjektet Upscale og CICERO

DELE-festival 2024 på Kolben i Kolbotn sentrum.

Målet er å fylle opp området inne i og utenfor Kolben med små og store reparasjons-, ombruk og delingsløsninger!

Festivalene oppfordrer alle gode krefter på deling, reparasjon og gjenbruk i Nordre Follo og resten av Oslo-området til å vise seg fram og promotere sine aktiviteter/produkter. Den samme helgen arrangerer Kolbotn Torg gjenbruksmarked.

Inne i sal2 på Kulturhuset vil det gjennom fredagen foregå et fagprogram som spenner rundt bibliotekets rolle, hva kan næringslivet bidra med, deling i et lokalsamfunn (mobilitet etc), sosial bærekraft og reparasjon.

Hvis du dere har innspill eller tenker dere er en relevant aktør til å delta der, ta gjerne direktekontakt med astrid.arnslett@cicero.oslo.no.

Arrangementets nettside