jun

Bibliotektjenester: Felles autoritetsregister for personer og korporasjoner – ikke bare BARE (del 2)

Onsdag 7. juni 2023, at 10:00 – 11:00
Webinarene arrangeres i Zoom. Møtelenke blir lagt ut på siden dagen før webinaret.

Sikt holder jevnlig webinarer om ulike tema knyttet til bibliotektjenestene Alma, Oria og Leganto. Webinarene blir arrangert i samarbeid med faggruppene for bibliotektjenestene.

Tema:

Hvordan bruker vi Felles autoritetsregister, og hva bør vi være obs på når vi registrerer nye poster? Litt repetisjon fra tidligere webinar, og noe nytt.

Ved Frank Berg Haugen, Nasjonalbiblioteket (Faggruppen for Resource Management)

Målgruppe

Målgruppen er ansatte ved bibliotekene i BIBSYS-konsortiet, men webinarene er også åpen for alle interesserte.

Det er ingen påmelding. Webinarene arrangeres i Zoom. Møtelenke blir lagt ut på denne siden til Sikt dagen før webinaret.