Digitalt påfyll: Bibliotekkampanje valg 2023

Presentasjon av kampanjen for å profilere folkebibliotekene i forkant av valget 2023. Hovedtema er folkehelse og sosial inkludering, og målgruppa er innbyggere og politikere.

Alle fylkene samarbeider om en ny kampanje for å profilere folkebibliotekene i forkant av kommune- og fylkestingsvalget 11. september 2023. Hovedtema for kampanjen er folkehelse og sosial inkludering, og målgruppa er innbyggere og politikere.

Få med deg presentasjon av kampanjen og tips til hvordan biblioteksektoren kan samarbeide for å spre kampanjen. Vel møtt!

Medvirkende på bildet Fra venstre Anne Haugen Pihl,  Bjørnar Skjesol, Linn T. Sunne, Silje Stener Foto: Julie Pike (Linn T. Sunne)

Videoen er et opptak fra 25.mai 2023

Digitalt påfyll er en del av det nasjonale samarbeidsprosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).  Annenhver uke kan du få et digitalt foredrag om aktuelle bibliotekspørsmål. Agder fylkesbiblioteket har utviklet konseptet, og står fortsatt som redaktør for tilbudet, og tar imot ønsker og innspill om innhold.