Søk midlar til medverking frå born og unge – bibliotek vert oppfordra til å søke

To barn venter på bussen
Illustrasjonsbilde: Erik Brandsborg

No er det mogleg for bibliotek å søke midlar for å styrke born og unge sin medverknad i det lokale fritidstilbodet, særleg innan kunst og kultur.

I regjeringa sin handlingsplan «Alle Inkludert!» vert det vektlagt at born og unge skal vere med på å utforme lokale fritidstilbod, og Kulturtanken har no lyst ut 1 million kroner til prosjekt som kan styrke denne medverknaden.

Midlane skal gå til å utvikle og teste modellar for medverknad, med mål om at born og unge skal verte meir involverte. Det vert også oppfordra til å samarbeide med andre lokale aktørar.

Bibliotek som ønskjer å søke, kan søke om tilskot på mellom 200.000 og 500.000 kroner.

Søknadsordninga er open for kommunar, fylkeskommunar og ulike offentlege og frivillige aktørar, inkludert bibliotek. Det er eit mål at tiltaka som får støtte, skal kunne vidareførast eller vidareutviklast i 2025, avhengig av framtidige løyvingar.

For meir informasjon om korleis du søker, gå til kulturtanken.no.