apr

Starter: Onsdag 2. april 2025, kl. 09:00
Avsluttes: Torsdag 3. april 2025, kl. 16:00
Dronning Mauds minne høgskole

Arrangør: Trøndelag fylkesbibliotek, i samarbeid med Bibliotekutvikling Vestland, og Dronning Mauds Minne høgskole.

Vi inviterer til vår nye møteplass for ansatte i barnehager og bibliotek også i 2025.

Leselyststrategien er kommet – og konferansen blir et bidrag for å skape et landsdekkende fellesskap med faglig påfyll, motivasjon og opplevelser.

Den røde tråden blir formidlingsaktiviteter og lesing med de yngste barna – i barnehagen og på biblioteket.

Innholdet kommer til å spenne fra den siste forskningen på området til eksempler på litteratur i bruk og samarbeid mellom barnehager og bibliotek. Det blir spennende verksteder begge dagene, slik at vi kan lære og bli kjent på tvers mens vi gjør noe sammen.

Glimt fra «»Sammen om lesekultur» i 2024:

Påmelding: Følg med! Program og lenke for påmelding kommer!