mar

Onsdag 20. mars 2024, at 08:30 – 15:30
Påmelding til strømmet arrangement

Ansvarlig: Biblioteksentralen

I samarbeid med en rekke forlag inviterer Biblioteksentralen til en hel dag viet voksenbøker i Bibliotekenes Hus. Det er også mulig å følge arrangementet digitalt.

Bokdager våren 2024 – voksenbokdagen arrangeres fysisk og digitalt. Dagene er åpne og gratis for alle som jobber i bibliotek. Pass bare på at du melder deg på rett arrangement.

Psst! Ikke nøl med påmeldingen hvis du ønsker å komme fysisk, for her kan plassene gå fort unna.

Voksenbokdagen passer for alle som formidler bøker eller har ansvar for samlingsutvikling i videregående skole eller folkebibliotek. Dagen byr på følgende:

• Forlagene presenterer høstlistene sine for voksenbøker.
  • Enkelte av forlagene tar med seg forfattere som er aktuelle med bøker.
  • Det serveres en deilig lunsj (kun det fysiske arrangementet).
  • Det deles ut goodiebags til alle som kommer (kun det fysiske arrangementet).

Registreringen åpner 08.30, programmet starter 09.00 og dagen rundes av rundt 15.30.

Arrangementets nettside: