Digitalt påfyll: Leselyst med dei minste – saman om lesekultur

Den nettbaserte læringsressursen «Leselyst med dei minste – saman om lesekultur» er ei kjelde til kunnskap og verkemiddel for folkebibliotek som ønskjer å utvikle sitt lesefremjande arbeid retta mot barn 0-6 år.

I dette digitale påfyllet finn du opptak av lanseringssendinga frå 31. august med presentasjon av satsinga og introduksjon til læringsressursen.

Læringsressursen er utvikla som del av prosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).

Digitalt påfyll er en del av det nasjonale samarbeidsprosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).  Annenhver uke kan du få et digitalt foredrag om aktuelle bibliotektema. Agder fylkesbiblioteket har utviklet konseptet, og står som redaktør for tilbudet, og tar imot ønsker og innspill om innhold.