Digitalt påfyll: Bibliotekenes Litteraturpris 2023

Tomas Gustafsson fra Sølvberget forteller om prisen, som ble grunnlagt i 2022, og presenterer de ti nominerte bøkene Bibliotekets litteraturpris 2023.

Tomas Gustafsson fra Sølvberget presenterer de ti nominerte bøkene Bibliotekets litteraturpris 2023 og forteller kort om prisen, som ble grunnlagt i 2022.

Fjorårets vinner ble En frivillig død av Steffen Kverneland. Årets pris blir delt ut 20. september under Kapittelfestivalen i Stavanger.

Les mer om prisen på Biblioteketslitteraturpris.no

Videoen er et opptak fra 08. juni 2023

Digitalt påfyll er en del av det nasjonale samarbeidsprosjektet Formidlingskompetanse i folkebibliotek (FiF).  Annenhver uke kan du få et digitalt foredrag om aktuelle bibliotekspørsmål. Agder fylkesbiblioteket har utviklet konseptet, og står fortsatt som redaktør for tilbudet, og tar imot ønsker og innspill om innhold.